Motobatt MBTX4U
Motobatt MBTX4U

TOP 22 10. Nejprodávanější
Motobatt MBTX4U

od 703 Kč
Motobaterie Motobatt MBTX4U 4,7 Ah je náhrada baterií YTX4L-BS, YT4L-BS, YB4L-B, YB4L-A. Oproti konkurenčním akumulátorům má vyšší kapacitu, a to při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně). AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něhož je klasický elektrolyt nasáklý.…
Mroauto.cz
Za dopravu 109 Kč Skladem
703 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Motobatt MBTX4U
Výrobce: Motobatt
Minimální cena: 703 Kč
Maximální cena: 703 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Motobaterie Motobatt MBTX4U 4,7 Ah je náhrada baterií YTX4L-BS, YT4L-BS, YB4L-B, YB4L-A. Oproti konkurenčním akumulátorům má vyšší kapacitu, a to při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně). AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něhož je klasický elektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem rounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod: Motobatt je odolná k vibracím. Dlouhodobým působením vibrací může dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení, tedy ke zkratu článku. Motobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v angličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z desek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází k jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku. Vyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné baterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50 %, AGM baterie dokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapacity až na hodnotu 70 % vybití. Odolnost Motobatt k různým režimům provozu. Pro motocykly (a jim podobná vozidla) je charakteristický nepravidelný provoz, tedy častá období, kdy baterie zůstává v nedobitém stavu. Oproti klasické konstrukci umí separátory AGM výrazně zpomalit přirozenou sulfataci článků. Díky AGM technologii je také možné baterii použít v libovolné poloze. Nevadí jí ani naklonění nebo položení. Pozor! Každá baterie, a obzvláště motocyklová potřebuje čas od času plně dobít. Pro správnou údržbu doporučujeme použití některého z moderních typů automatických nabíječek (viz. CTEK). Tyto přístroje mají přímo deklarováno uzpůsobení pro nabíjení baterií AGM. Baterie je kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů tedy není stoprocentní: AEON (BENZAI) Cobra/CX-Sport 100 (All Years) - 100CC AEON (BENZAI) Cobra/CX-Sport 50 (All Years) - 50CC AEON (BENZAI) Cobra/CX-Sport 90 (All Years) - 90CC APRILIA Mojito (04-05) - 50CC APRILIA Rally (04-05) - 50CC APRILIA RS250 (00-04) - 250CC APRILIA RS4 50 (11-12) - 50CC APRILIA RS50 (00-05) - 50CC APRILIA Scarabeo 50 (00-03) - 50CC APRILIA SR50 (00-01) - 50CC ARCTIC CAT All Models (-06) - 90CC BENELLI Devil 50(c/aw.) - 50CC BENELLI KBX 50 Race - 50CC BENELLI Scooty LX/DLX - 50CC BRP (Can-Am) DS50, Quest (02-06) - 50CC BRP (Can-Am) DS70 (-12) - 70CC BRP (Can-Am) DS90, DS90F, Quest (02-12) - 90CC CAGIVA City,Lucky,Explorer (94-97) 50CC CAGIVA K3,W4 (98) - 50CC DERBI ALL MODELS E-TON AXL, TXL, NXL, RXL (99-03) - 50CC E-TON AXL, TXL, NXL, RXL (99-03) - 90CC E-TON DXL90 Sierra (99-03) - 90CC GAS GAS Pampera (96-01) - 250CC GAS GAS Pampera (97) - 370CC GAS GAS Pampera (98-01) - 320CC GILERA Bullit, Easy Moving, Runner (-97) - 50CC GILERA Eaglet (95-97) - 50CC GILERA GSA E-Starter - 50CC GILERA Runner (-97) - 50

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.